Regulamin

Artykuł 1. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki dokonania zamówienia na dostarczanie dziennych zestawów posiłków dietetycznych („dalej jako „Program dietetyczny”) w ramach serwisu dostępnego w domenie dietynienazarty.pl (dalej jako: „Serwis”) oraz zasady i warunki uczestnictwa w Programie dietetycznym.

2. Administratorem jest Magdalena Kurzawska, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Diety nie na żarty Magdalena Kurzawska, z siedzibą pod adresem: ul. Gospodarska 5/1, 61-313 Poznań. Dane firmy: NIP: 9721269895, REGON: 366330656.

3. W celu złożenia zamówienia przy użyciu Serwisu niezbędne jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu oraz wyposażonego w oprogramowanie służące przeglądaniu i korzystaniu ze stron www, a także dostęp do prawidłowo skonfigurowanej poczty
elektronicznej, której adres został wskazany podczas złożenia zamówienia.

4. Wszystkie informacje zawarte w Serwisie, odnoszące się między innymi do Programów dietetycznych, (łącznie z cenami), nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu

5. Postanowienia niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem ustępu poniżej gwarantują prawa konsumenta przysługujące na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami,

6. Zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, przepisów wskazanej ustawy nie stosuje się do umów zawieranych z przedsiębiorcą dokonującym częstych i regularnych objazdów, podczas których przedsiębiorca dostarcza środki spożywcze, napoje i inne artykuły, przeznaczone do bieżącego spożycia w gospodarstwie domowym, do miejsca zamieszkania, pobytu lub pracy konsumenta.

Artykuł 2. Klienci i zamówienie Programu dietetycznego

1. Klientem może być osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba fizyczna, która ukończyła 13 rok życia, ale nie ukończyła 18 roku życia w zakresie w jakim może nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa.

2. W celu złożenia zamówienia Programu dietetycznego celem otrzymywania dziennych zestawów posiłków, Klient powinien dokonać wypełnienia elektronicznego formularza zamówienia dostępnego w Serwisie poprzez wybór Programu dietetycznego oraz podanie swojego imienia, nazwiska, adresu e-mail, adresu zamieszkania, adresu dostawy, nietolerowanych produktów żywnościowych oraz innych informacji mogących mieć wpływ na dobór diety, w tym przede wszystkich wskazanych w art. 3 ust. 3 Regulaminu.

3. Przy złożeniu zamówienia, Klient oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem i wyraża zgodę na jego brzmienie, dobrowolnie przystępuje do Programu dietetycznego.

4. Po wypełnieniu formularza zamówienia Administrator skontaktujr się z Klientem mailowo, potwierdzając zamówienie i/ lub w celu ustalenia ewentualnych szczegółów.

5. Po złożeniu zamówienia i rozmowie telefonicznej, Klient otrzyma w drodze korespondencji elektronicznej potwierdzenie złożonego zamówienia na wskazany w formularzu zamówienia adres e-mail. Potwierdzenie zamówienia zawiera szczegóły dotyczące zamówienia, dostawy oraz płatności. Brak otrzymania potwierdzenia oznacza, że zamówienie nie zostało przyjęte (dotyczy zamówień składanych drogą on-line).

6. Klienci korzystający z Serwisu zobowiązany jest do powstrzymania się od jakichkolwiek działań o charakterze bezprawnym, a w szczególności od korzystania z Serwisu bezpośrednio lub pośrednio w celu sprzecznym z prawem, w celu naruszenia przepisów
prawa, od korzystania z Serwisu w sposób sprzeczny z Regulaminem, dobrymi obyczajami lub powszechnie przyjętymi zasadami korzystania z sieci Internet, w sposób naruszający prawa Administratora, innych Klientów lub osób trzecich, w szczególności poprzez podawanie nieprawdziwych bądź cudzych danych, podszywanie się pod inne podmioty lub nadużycie posiadanych uprawnień, a także od dostarczania danych powodujących zachwianie pracy, przeciążenie systemów informatycznych lub nieuprawnione modyfikowanie danych

7. Zabronione jest wykorzystywanie przez Klientów elementów graficznych (w tym logo), układu i kompozycji stron internetowych (tzw. layout), elementów graficznych, a także innych praw własności intelektualnej, bez wyraźnej, pisemnej zgody Administratora.
Zabronione jest jakiekolwiek agregowanie i przetwarzanie danych oraz innych informacji dostępnych w Serwisie w celu ich dalszego udostępniania osobom trzecim w ramach innych serwisów internetowych jak i poza Internetem.

Artykuł 3. Pozostałe warunki Programu dietetycznego

1. Pierwsza dostawa posiłków w ramach zamówionego Programu dietetycznego następuje w dniu wyznaczonym przez Klienta, jednak nie wcześniej niż na 1 dzień roboczy po zaksięgowaniu wpłaty bądź odebraniu potwierdzenia przelewu. Potwierdzenia można
wysyłać na adres e-mail: "info@dietynienazarty.pl".

2. Posiłki spakowane w czrne pojemniki nadają się do podgrzania w kuchenkach mikrofalowych, natomiast nie nadają się do podgrzania w piecach. Przed podgrzaniem należy usunąć folię ochronną. Przezroczyste pojemniki nie nadają się do podgrzewania ani w
kuchenkach mikrofalowych ani w piecach.

3. Klient zobowiązany jest do bieżącego informowania Administratora o wszelkich kwestiach mogących mieć wpływ na dobór diety. W szczególności dotyczy to:

  • chorób istniejących oraz przebytych;
  • nadciśnienia tętniczego;
  • cukrzycy;
  • nietolerancji laktozy;
  • zażywania leków wpływających na zdolność absorpcji składników odżywczych czy witamin, bądź powodujących zatrzymanie płynów w organizmie, bądź wpływających
  • niekorzystnie na trawienie;
  • w przypadku kobiet informacji o ciąży albo karmieniu piersią;
  • alergii;

4. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za efekty stosowania Programów dietetycznych w przypadku zatajenia przez Klienta informacji wymienionych w ustępie 9 powyżej, jak również w przypadku niestosowania się do Programu dietetycznego. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za brak efektów utraty masy ciała w przypadku osób z niedoczynnością lub nadczynnością tarczycy, zaburzeniami hormonalnymi, cukrzycą typu 1 lub 2, nietolerancją pokarmową, alergiami, zaburzeniami metabolicznymi, insulinoopornościa, nadciśnieniem tętniczym lub innymi problemami zdrowotnymi wpływającymi na możliwość utraty masy ciała.

5. Administrator oraz Klient oświadczają, że będą współpracować przy realizacji umowy i wykonaniu Programu dietetycznego, zobowiązują się do wzajemnego utrzymywania kontaktów, niezwłocznej wymiany informacji, w szczególności o stanie zdrowia, udzielania rzetelnych wyjaśnień w sprawach dotyczących Programu dietetycznego.

6. Bieżąca obsługa Klientów następuje telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Kontakt telefoniczny możliwy jest pod numerem +48 500 172 175.

Artykuł 4. Płatność

1. Uczestnictwo w Programie dietetycznym jest odpłatne według Cennika zamieszczonego na stronie internetowej www.dietynienazarty.pl

2. Opłata za uczestnictwo w Programie dietetycznym następuje przelewem bankowym za cały okres Programu dietetycznego z góry lub zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami z Administratorem. Wpłatę należy wnieść poprzez system TPay, umożliwiający płatności kartą, BLIK-iem i szybkim przelewem. W przypadku płatności ręcznej, należy kwotę wpłacić na nr konta Santander: 29 1090 1359 0000 0001 6022 6774.

3. W przypadku braku płatności za zamówiony Program dietetyczny Administrator nie zobowiązuje się do realizacji zamówienia.

4. Na życzenie Klienta Administrator wystawi fakturę. Dane do faktury należy dostarczyć na adres e-mail: "info@dietynienazarty.pl" Wystawiona faktura zostanie wysłana drogą elektroniczną na wskazany w formularzu zamówienia przez Klienta adres e-mail, chyba że
Klient wyraźnie zażąda dostarczenia faktury w formie papierowej drogą tradycyjną.

Artykuł 5. Dostawa

1. Dostawy zestawów posiłków w ramach Programu dietetycznego realizowane są od niedzieli do czwartku w godzinach 18:00-02:00. Zestaw na sobotę dowożony jest razem z zestawem piątkowym.

2. Adres oraz godzina dostawy zestawów posiłków ustalane są indywidualnie z każdym Klientem po wypełnieniu formularza zamówienia, a następnie wskazywane w potwierdzeniu zamówienia, o którym mowa w art. 2 ust. 5 Regulaminu.

3. Dostawa w obszarze administracyjnym Poznania jest bezpłatna. Opłata za dostawę poza ten teren ustalana jest indywidualnie drogą telefoniczną, zgodnie z ustępem powyżej.

4. Klient ma możliwość zmiany adresu oraz godziny dostawy drogą mailową jednak nie później niż do godziny 14:00 dnia roboczego poprzedzającego dostawę zestawu z posiłkami.

5. Zamiany adresu lub godziny dostawy zgłoszone po upływie terminów wskazanych w ustępie 4 art.5 nie będą brane pod uwagę.

6. Harmonogramy dostaw na dni świąteczne (poza niedzielami) będą dostarczane z odpowiednim wyprzedzeniem drogą telefoniczną (sms).

7. Administrator nie odpowiada za niedostarczenie zestawu posiłków z przyczyn leżących po stronie Klienta – np. w związku ze wskazaniem nieprawidłowego lub niepełnego adresu dostawy uniemożliwiającego dostarczenie zestawów posiłków. W takiej sytuacji
Administrator zawiadomi Klienta o nieudanej dostawie.

8. Administrator w przypadku niedostarczenia zestawu posiłków w ustalonym przedziale czasowym oraz miejscu, zobowiązuje się do dostarczenia zestawu posiłków w miejsce wskazane przez Klienta. W sytuacji, gdy nie ma możliwości zrealizowania dostawy w innym wskazanym miejscu przez Klienta Administrator zobowiązuje się do wydłużenia programu o jeden dzień, po uzyskaniu zgody Klienta.

Artykuł 6. Ochrona danych osobowych

1. Administrator jest administratorem danych osobowych Klientów oraz osób wskazanych
przez Klientów. Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, wyłącznie w celach związanych z działalnością Administratora w zakresie Serwisu, w tym w szczególności w celu zawierania i realizacji umów na dostarczanie dziennych zestawów posiłków dietetycznych, archiwizacji, a także w celach marketingowych dotyczących oferowanych usług i Programów dietetycznych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

2. Dane osobowe przetwarzane przez Administratora mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.

3. Administrator zapewnia osobom, których dane osobowe przetwarza, realizację uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w tym prawa dostępu do treści własnych danych osobowych i ich poprawiania oraz prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych na zasadach określonych właściwymi przepisami. W ramach realizacji prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych, osoba uprawniona ma w szczególności prawo do wniesienia żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych.

4. Dane osobowe dotyczące Klientów oraz innych osób, których dane zgłosił Klient, są chronione przez Administratora przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, a także innymi przypadkami ich ujawnienia albo utraty oraz przed zniszczeniem lub
nieuprawnioną modyfikacją wskazanych danych oraz informacji poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych.

Artykuł 7. Postępowanie reklamacyjne

1. Klient może złożyć reklamację, w szczególności w przypadku niezgodności zestawu posiłków z zamówieniem oraz jeżeli działania Administratora przewidziane w niniejszym
Regulaminie są realizowane niewłaściwie lub niegodnie z postanowieniami Regulaminu.

2. Reklamację można złożyć na adres e-mail: "info@dietynienazarty.pl" lub w formie pisemnej na adres Administratora. Reklamacja powinna zawierać co najmniej adres e-mail, podany podczas wypełniania formularza zamówienia, opis zgłaszanych zastrzeżeń oraz oczekiwany sposób

3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia dla prawidłowego rozpatrzenia reklamacji i uczynienia zadość żądaniu Klienta, przed rozpatrzeniem reklamacji Administrator zwróci się do składającego reklamację na adres e-mail o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie i terminie. Bezskuteczny upływ terminu powoduje, że reklamacja nie może zostać rozpatrzona i podlega oddaleniu. Czynność wezwania Klienta do uzupełnienia reklamacji przerywa bieg terminu do jej rozpatrzenia. Postanowienie to nie uchybia bezwzględnie obowiązującym przepisom prawa w zakresie, w jakim przyznają one

4. Administrator rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci, z zastrzeżeniem, że Administrator może odmówić rozpatrzenia reklamacji złożonych po upływie 90 dni od ujawnienia się przyczyn reklamacji.

5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest wyłącznie na adres e-mail.

6. Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww.
trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod następującym adresem:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php

Artykuł 8. Umowa

1. Umowa między Klientem a Administratorem zostaje zawarta na czas wybranego Programu dietetycznego, z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Administratora.

2. Umowa może zostać rozwiązana w każdym czasie poprzez oświadczenie złożone drugiej stronie w drodze poczty elektronicznej przez Klienta na adres e-mail Administratora " info@dietynienazarty.pl" jak również przez Administratora na adres e-mail Klienta podany w formularzu zamówieniu. Oświadczenie przekazane drogą poczty elektronicznej uważa się za doręczone z momentem wysłania, jeżeli wysłano je w godzinach pomiędzy 8.00 a 14.00 w dni robocze lub o 9.00 w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu ich wysłania. Umowa może zostać rozwiązana również w drodze poczty tradycyjnej, wówczas rozwiązanie staje się skuteczne w momencie otrzymania przez adresata oświadczenia.

3. Klient ma możliwość zawieszenia Programu dietetycznego, jednak taką informację musi przekazać drogą e-mailową na adres "info@dietynienazarty.pl" nie później niż na dzień roboczy przed dostawą do godziny 12:00 i przy jednoczesnym wskazaniu, w jaki dzień ma nastąpić wznowienie Programu dietetycznego i kolejna dostawa zestawu posiłków, przy czym jeżeli zawieszenie Programu dietetycznego ma nastąpić od soboty, niedzieli lub poniedziałku informacje w przedmiocie zawieszenia należy przekazać do godziny 12:00 w piątek.

4. W przypadku rozwiązania umowy podczas trwania Programu dietetycznego, Administrator rozliczy każdy wykorzystany dzień w cenie za dzień zgodnej z Cennikiem dla wykorzystanego okresu Programy dietetycznego, pozostała należność z tytułu uczestnictwa w Programie dietetycznym nie zostanie zwrócona. Pozostałe dni opłaconego programu dietetycznego można zrealizować w terminie do jednego miesiąca.

5. Klient ma możliwość dokonania zmian w trakcie trwania Programu dietetycznego. Zmiany mogą dotyczyć: miejsca i godziny dostaw zestawów posiłków, rodzaju Programu dietetycznego, w tym jego kaloryczności.

6. W przypadku zmiany Programu dietetycznego, Klient zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie Administratora na adres e-mail: info@dietynienazarty.pl Administrator niezwłocznie nie później niż w ciągu 2 dni roboczych wskaże drogą elektroniczną, od kiedy zmiana Programu dietetycznego nastąpi. Administrator odpowiednio rozliczy każdy wykorzystany dzień w cenie za dzień zgodnej z Cennikiem dla wykorzystanego okresu Programu dietetycznego, pozostałą należność zaliczy na cenę zmienionego Program dietetyczny, w przypadku nadpłaty należność zostanie zwrócona w terminie 14 dni od dnia zmiany, przy czym zwrot należności nastąpi w sposób analogiczny do sposobu płatności przez Klienta za zamówienie. Z kolei w przypadku niedopłaty Administrator zażąda zapłaty należności, zgodnie z art. 4

7. Administrator może zmienić Regulamin. Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Administratora, który nie może być krótszy niż 10 dni od momentu udostępnienia w Serwisie zmienionego Regulaminu.

8. Zmiany Regulaminu nie mają wpływu na zamówienia Programu dietetycznego złożone przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.

9. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego.

Artykuł 9. Definicje - program lojalnościowy

1. Catering Diety nie na żarty Magdalena Kurzawska, ul. Gospodarska 5/1, 61-313 Poznań, NIP 9721269895 - Organizator promocji “Program Lojalnościowy”, zwanego dalej również Cateringiem;

2. Platforma Dietly.pl - zwana dalej również Platformą (wyszukiwarką) to witryna internetowa działająca pod adresem: “https://dietly.pl”, dająca możliwość wyświetlana i porównywania ofert różnych Cateringów dietetycznych, w tym Organizatora oraz  składania za jej pośrednictwem Zamówień na dostawę zestawu dań wybranych z oferty Cateringu, prezentującego swoją ofertę na tej Platformie.

3. Program lojalnościowy - dalej Program, specjalna oferta skierowana do Klientów Cateringu Diety nie na żarty, mająca na celu złożenie Zamówienia z wykorzystaniem Platformy Dietly i uzyskanie w zamian punktów lojalnościowych na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu.

4. Klient - Osoba fizyczna lub prawna składająca Zamówienie w Cateringu Diety nie na żarty za pomocą Platformy Dietly.pl

5. Zamówienie - oświadczenie woli składane Cateringowi przez Klienta przy użyciu narzędzi i funkcjonalności Platformy, obejmujące zamówienie jednego lub kilku wybranych Produktów Cateringu, opłacone online za pośrednictwem Platformy i prowadzące do zawarcia umowy sprzedaży Produktów oraz związanych z nimi usług na odległość pomiędzy Klientem a Cateringiem Diety nie na żarty;

6. Konto Klienta- spersonalizowany panel administracyjny Klienta dostępny po dokonaniu skutecznej rejestracji i zalogowaniu się przez niego na stronie internetowej www.dietly.pl – po podaniu ustalonego wcześniej loginu oraz hasła, za pomocą którego Klient może korzystać  z usług świadczonych przez Catering Diety nie na żarty, w tym w szczególności składać Zamówienia na Produkty oferowane przez Catering Diety nie na żarty, zarządzać zamówieniem czy danymi adresowymi;

7. Kod polecający - jest specjalnym kodem polecającym przeznaczonym dla nowych klientów, którym uczestnik programu lojalnościowego poleci Catering.  Kod polecający znajduje się w zakładce Skarbonka.

8. Punkty lojalnościowe - są to punkty przyznawane w ramach Programu Lojalnościowego, dzięki którym Klient może korzystać z dodatkowych usług, takich jak: zniżka za zakup diety.

9. Skarbonka - wyznaczone miejsce w Panelu Klienta, w którym gromadzone są punkty lojalnościowe.

Artykuł 10. Postanowienia ogólne - program lojalnościowy

1. Organizatorem sprzedaży promocyjnej pod nazwą ,,PROGRAM LOJALNOŚCIOWY” jest Catering Diety nie na żarty.

2. Program lojalnościowy ma charakter ogólnopolski i przeznaczony jest dla Osób fizycznych lub prawnych składających Zamówienie w Cateringu Diety nie na żarty, za pośrednictwem Platformy Dietly.pl.

3. Celem Programu jest promowanie Cateringu Diety nie na żarty.

4. Catering Diety nie na żarty nieodpłatnie udostępnia Klientom niniejszy regulamin za pośrednictwem Platformy w systemie teleinformatycznym, a także w sposób umożliwiający jego pobranie, odtworzenie, utrwalenie i wydrukowanie.

5. Przed skorzystaniem z oferty Cateringu Diety nie na żarty zawartej w Programie, Klient powinien zapoznać się z Regulaminem. W razie wątpliwości uznaje się, że przystępując do Programu wyraził zgodę na warunki uczestnictwa i zasady opisane w niniejszym Regulaminie.

6. Przystąpienie do korzystania z Programu na zaproponowanych warunkach jest równoznaczne ze zgodą na zawarcie Umowy uczestnictwa w Programie.

7. Klient może w każdej chwili zrezygnować z udziału w Programie bez podawania przyczyny i ze skutkiem natychmiastowym, przesyłając Organizatorowi oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy uczestnictwa w Programie w formie wiadomości e-mail wyłącznie z adresu wskazanego   na Koncie Klienta i na adres info@dietynienazarty.pl. Oświadczenie wysłane z innego adresu nie będzie uznane przez Organizatora za wiarygodne i nie wywołuje zamierzonego skutku. Z chwilą dotarcia oświadczenia Klienta do Organizatora umowa uczestnictwa w Programie rozwiązuje się, a wszystkie zgromadzone na Koncie Klienta punkty lojalnościowe zostają bezpowrotnie skasowane.

8. Z zastrzeżeniem postanowień ust. 10 Organizator może wypowiedzieć Uczestnikowi umowę z ważnych powodów z 14-dniowym terminem wypowiedzenia. Za ważne powody uznaje się naruszenie postanowień niniejszego Regulaminu lub Regulaminu Cateringu Diety nie na żarty i Platformy Dietly, uznanie, że działania Uczestnika prowadzą prób obejścia Regulaminu i jego zasad lub zabezpieczeń funkcjonowania Programu, jak również naruszenie powszechnie obowiązujących przepisów. Z chwilą rozwiązania umowy - zgromadzone i niewykorzystane wcześniej punkty lojalnościowe są kasowane.

9. Organizator zastrzega sobie prawo natychmiastowego wypowiedzenia umowy uczestnictwa w Programie i anulowania wszystkich zgromadzonych punktów, ilekroć poweźmie uzasadnione podejrzenie, że działania Uczestnika mają znamiona oszustwa finansowego, w szczególności dokonania nieuprawnionej transakcji online, albo ilekroć uzyska taką informację z właściwej instytucji finansowej lub na żądanie organów ścigania.

10. Uczestnik nie może udostępniać Konta Klienta osobom trzecim.

11. Uczestnik może być zarejestrowany w Programie tylko raz w Cateringu Diety nie na żarty

Artykuł 11. Termin i miejsce - program lojalnościowy

1. Catering jest uprawniony do:

a. zakończenia Programu lojalnościowego w dowolnym momencie,

b. całkowitego usunięcia go ze swojej oferty w terminie ustalonym bezpośrednio przez Catering Dietetyczny,

c. usunięcia punktów w Programie Lojalnościowym.

2. O planowanym zakończeniu Programu Catering poinformuje Klientów e-mailowo.

3. W przypadku zakończenia przez Catering udziału w Programie lub usunięcia go ze swojej oferty, po terminie wskazanym przez Catering zgromadzone punkty lojalnościowe mogą zostać całkowicie usunięte.

4. Czas trwania Programu jest nieokreślony, ale Catering zastrzega sobie prawo do dokonania zmian na zasadach opisanych w Regulaminie

Artykuł 12. Zasady promocji - program lojalnościowy

1. Warunkiem przyznania punktów lojalnościowych jest rejestracja Konta Klienta na Platformie Dietly.pl zakończona pozytywnym wynikiem jego weryfikacji pod kątem jego poprawności oraz zgodności z  Regulaminem Platformy Dietly https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/terms-and-policies/Regulamin_platformy_Dietly.pdf oraz dokonanie wszystkich czynności uprawniających do otrzymania punktów lojalnościowych w Programie. Anulowanie Zamówienia po jego złożeniu, naruszenie Regulaminu Programu, Regulaminu Cateringu lub Platformy Dietly.pl, brak dokonania płatności online czy też błędne zaksięgowanie danej czynności skutkują tym, że przyznane punkty lojalnościowe zostaną anulowane lub w ogóle nie zostaną przyznane.

2. Przez zweryfikowanie Konta należy rozumieć takie Konto, którego proces rejestracji na Dietly.pl przebiegł pomyślnie i został przez Platformę zaakceptowany oraz za pomocą którego Klient może składać Zamówienia na Produkty oferowane przez Catering w ramach Programu i zawierać umowę sprzedaży i dostawy tych Produktów.

3. Punkty lojalnościowe za rejestrację Konta Klienta z zaznaczeniem zgód marketingowych Cateringu przyznawane są po złożeniu i opłaceniu pierwszego Zamówienia, z wyłączeniem Zamówień testowych zwanych też zamówieniami na próbę.

4. W ramach Programu lojalnościowego Klient może z poziomu Panelu Klienta wygenerować specjalny link polecający usługi na Platformie Dietly.pl i przekazać wybranej osobie specjalny kod polecający na Zamówienie w Cateringu. Po złożeniu Zamówienia przez osobę, która skorzysta z linku polecającego Klientowi w ramach Programu zostaną naliczone punkty lojalnościowe na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu.

5. Kod polecający, o którym mowa w ustępie powyżej, stanowi rabat na pierwsze Zamówienie nowego Klienta. Kiedy osoba polecona użyje kodu polecającego, Klient polecający otrzyma dodatkowe punkty do Skarbonki.

6. Naliczanie punktów lojalnościowych odbywa się poprzez przeliczenie kwoty Zamówienia na liczbę przyznanych punktów lojalnościowych.

7. Punkty lojalnościowe naliczone od Zamówień Cateringu Diety nie na żarty mogą być wykorzystane wyłącznie w tym Cateringu.

8. Punkty lojalnościowe naliczane są automatycznie wyłącznie w przypadku dokonywania płatności za Zamówienie za pośrednictwem płatności online w Cateringu. O ile nic nie wynika z innych postanowień niniejszego Regulaminu, podstawowym przelicznikiem jest: 100 punktów lojalnościowych = 1 PLN.

9. Punkty lojalnościowe i odpowiadająca im równowartość pieniężna za poszczególne działania przedstawia się następująco:

a. z zastrzeżeniem postanowień ust. 10 poniżej, za pierwszą rejestrację w Panelu Klienta Dietly i złożenie pierwszego Zamówienia w Cateringu wraz z jednoczesnym wyrażeniem zgód marketingowych dla Cateringu przyznawane jest 1000 punktów lojalnościowych, które są równowartością 10 PLN,

b. za pierwszą rejestrację w Panelu Klienta i złożenie pierwszego Zamówienia, ale bez jednoczesnego wyrażenia zgód marketingowych dla Cateringu przyznawane jest 500 punktów lojalnościowych, które są równowartością 5 PLN;

c. za każde wydane pełne 50 PLN w pierwszym Zamówieniu złożonym w Cateringu Diety nie na żarty, przez osobę, której został polecony Catering, z wykorzystaniem specjalnego linku polecającego, osobie polecającej przyznawane jest 100 punktów, które są równowartością 1 PLN; 

d. za każde wydane pełne 50 PLN przy złożeniu Zamówienia z wykorzystaniem Panelu Klienta w Cateringu przyznawane jest 50 punktów lojalnościowych, które są równowartością 50 groszy PLN;

e. naliczanie punktów od Zamówień powyżej 50,00 zł brutto następuje po przekroczeniu przez Zamówienie wielokrotności wartości 50,00 zł brutto;

f. za każde 100 Punktów wydane na opłacenie Zamówienia przez Klienta zostanie opłacone 1,00 zł brutto wartości składanego Zamówienia, o ile Klient, składając takie Zamówienie, dokonana jego opłacenia również z własnych środków pieniężnych w minimalnej wysokości 1,00 zł brutto

g. za dokonanie na Platformie Dietly.pl oceny posiłku w aktywnym Zamówieniu w Cateringu Diety nie na żarty przyznawane jest 10 punktów lojalnościowych, które są równowartością 10 groszy PLN;

h. za dokonanie na Platformie Dietly.pl oceny Cateringu dietetycznego o treści, w której zostanie wykorzystane więcej niż 100 znaków bez spacji przyznawane jest 100 punktów lojalnościowych, które są równowartością 1 PLN;

i. Organizator informuje, że na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych, wolna od podatku dochodowego od osób fizycznych jest wartość nagród związanych ze sprzedażą premiową towarów lub usług - jeżeli jednorazowa wartość tych wygranych lub nagród nie przekracza kwoty 2000,00zł; zwolnienie od podatku nagród związanych ze sprzedażą premiową towarów lub usług nie dotyczy nagród otrzymanych przez podatnika w związku z prowadzoną przez niego pozarolniczą działalnością gospodarczą, stanowiących przychód z tej działalności.

10. Do uzyskanie punktów za wyrażenie zgód marketingowych, o których mowa w ust.11 a. Klient jest uprawniony tylko raz i przy pierwszym Zamówieniu na Platformie dietly.pl w dowolnym cateringu oferującym program lojalnościowy na Platformie. Wyrażenie takich zgód przy pierwszym Zamówieniu w innym cateringu oferującym program lojalnościowy na Platformie Dietly.pl wyklucza uzyskanie dodatkowych punktów za wyrażenie zgody marketingowe u Organizatora Programu.

11. Próba jednorazowej wymiany przez Klienta zgromadzonych punktów na Zamówienia o wartości przekraczającej ww. limit wyrażony w PLN nie zostanie zrealizowana.

12. Punkty lojalnościowe uznaje się za przyznane z chwilą ich zaewidencjonowania na Koncie Klienta.

13. Punkty lojalnościowe nie są przyznawane za Zamówienie opłacone punktami lojalnościowymi. Jeśli Zamówienie złożone jest na kwotę wyższą niż liczba zgromadzonych punktów - punkty lojalnościowe naliczane są od wartości Zamówienia nieznajdującej pokrycia w punktach lojalnościowych.

14. Punkty są zapisywane i każdorazowo aktualizowane o faktycznie zaimplementowane punkty w specjalnie wyznaczonym dla nich miejscu na Koncie Klienta opisanym “Skarbonka”.

15. Jeżeli Uczestnik korzystający z Programu posiada jednocześnie punkty zgromadzone w ramach “Punktów Dietly” na Platformie Dietly i zadeklaruje chęć użycia “Punktów Dietly” do sfinalizowania Zamówienia, to przed ich wykorzystaniem w Cateringu, w pierwszej kolejności rozliczane będą punkty zgromadzone w Skarbonce.

16. Punkty w Skarbonce za Zamówienia w Cateringu naliczają się niezależnie od innych punktów przyznawanych za Zamówienia w innych Cateringach, które w swojej ofercie udostępniły Program Lojalnościowy i mogą być wykorzystane wyłącznie w Cateringu.

17. Z chwilą likwidacji Panelu lub rezygnacją Klienta z Programu - zebrane punkty lojalnościowe są kasowane.

18. W przypadku, gdy pomimo spełnienia wskazanych powyżej warunków liczba odpowiednich punktów lojalnościowych nie nalicza się prawidłowo lub nie nalicza się w ogóle - należy skontaktować się w formie mailowej na adres poczty elektronicznej info@dietynienazarty.pl z dopiskiem „Reklamacja Programu Lojalnościowego “Skarbonka”.

19. Punkty zebrane przez klienta w Programie Lojalnościowym nie podlegają wymianie na środek płatniczy jakim jest waluta PLN oraz przeniesieniu na rzecz osób trzecich.

Artykuł 13. Postępowanie reklamacyjne - program lojalnościowy

1. Reklamacje będą rozpatrywane na podstawie niniejszego Regulaminu.

2. Reklamacje związane z Promocją mogą być zgłaszane wyłącznie w formie mailowej na adres poczty elektronicznej info@dietynienazarty.pl z dopiskiem „Reklamacja Programu Lojalnościowego Skarbonka”. Dane osobowe przekazane w związku z reklamacją będą przetwarzane w celach związanych z reklamacją i/lub Programem Lojalnościowym. Administratorem danych osobowych jest Catering Diety nie na żarty.  Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Osobie udostępniającej swoje dane osobowe przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz prawo ich poprawiania.

3. Reklamacje będą rozpatrywane przez Catering w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Decyzje Cateringu - Organizatora Programu Lojalnościowego są ostateczne. Powyższe nie ogranicza uprawnienia Klienta do dochodzenia roszczeń na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

4. W zakresie nieobjętym niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują postanowienia Regulaminu Cateringu, Regulaminu świadczenia usług na Dietly.pl, Polityka Prywatności Cateringu.

Już od 44 zł z dostawą

Zamów dietę próbną!