FAQ
1. Czy mogę zamówić dzień testowy?
Tak, oczywiście. Wystarczy kliknąć w przycisk "ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE" i wybrać dzień testowy.
2. W jakich godzinach realizowana jest dostawa?
Swoją dietę otrzymasz następnego dnia wieczorem w godzinach 18:00-24:00, jeśli jesteś z Poznania lub okolic.
3. Od czego uzależniona jest dokładna godzina dostawy?
Godzina dostawy uzależniona jest od odległości od naszej siedziby. Czas dostawy nie wpływa jednak negatywnie na świeżość posiłków, gdyż dbamy o zachowanie odpowiedniej temperatury przewożonej żywności.
4. Czy dostawy realizowane są codziennie?
Dostawy realizowane są we wszystkie dni robocze - od poniedziałku do piątku.
5. Do której godziny należy złożyć zamówienie, aby otrzymać je na drugi dzień?
Zamówienie należy złożyć do godziny 12:00.
6. Czy w trakcie trwania abonamentu mogę zmienić adres dostarczenia?
Tak, prosimy o dodanie informacji w uwagach.
7. Czy możliwe jest wstrzymanie diety?
Tak, można wstrzymać na jakiś czas dostawę diety.
8. Czy można wykluczyć z diety jeden lub kilka składników?
Tak, w takim wypadku prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 500 172 175.
9. Czy w trakcie realizacji zamówienia można wstrzymać lub zmienić datę dostawy?
Tak, oczywiście.
10. Czy podczas trwania abonamentu można zmieniać kaloryczność lub samą dietę?
Tak, prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 500 172 175.
11. Czy pobierane są dodatkowe opłaty za dowóz?
Nie pobieramy opłaty za dowóz.
12. Czy będziemy poszerzać obszar, na którym realizowane są dostawy?
Tak! Stay tuned!